Qui som

Qui som

L’Oriol, l’Eduard i en Mateu es coneixen fa més de 25 anys i en fa 10 que es van associar i van començar l’aventura de tenir un restaurant propi.

Compartir Barcelona és el seu tercer establiment. I en aquesta ocasió, compten amb Nil Dulcet, com a soci i director, per a tirar endavant el projecte. Dulcet va formar part de l’equip de cuina de Compartir Cadaqués des dels seus inicis i, més tard, va ser el primer cap de cuina de Disfrutar Barcelona.

Per la seva banda, tant Compartir Cadaqués com Disfrutar Barcelona, seguiran sent fidels al seu concepte i els tres (CXC) aniran pivotant entre els tres restaurants per a poder mantenir una de les seves principals premisses a l’hora de treballar: estar presents als restaurants per a què aquests puguin gaudir d’una supervisió constant per part seva.

Equip

Carolina Cobano

- Cap -

Domenico Maglione

- Cap -

HUGO OVELHEIRO

- Cuina -

JUAN PABLO ARROYO

- Cuina -

VALERIO ERBUTO

- Cuina -

Gustavo Pinto

- Cuina -

Cherif Omar Ndao

- Cuina -

JORDI BERENGUERA

- Sala -

Júlia Puig

- Cuina -

Ibrahima Dembelé

- Sala -

ALVARO FREIRE

- Cuina -

CHRISTIAN BROUHON

- Sala -

Sabrina Gaite

- Sala -

AIDA FAHMI

- Sala -

Sandra Benito

- Sala -

Marius Vidal

- Cuina -

Fatou sy

- Sala -

David Ballester

- Cuina -

Clàudia Flamarich

- Sala -

Laia Santacreu

- Cuina -

Aleix Rodriguez

- Cuina -

Antonio Álvarez

- Sala -

Alejandro Moreno

- Sala -

Elias Azpurua

- Cuina -

Miguel Hernández

- Cuina -

RAFAEL BARBOSA

- Cuina -