Qui som

Qui som

L’Oriol, l’Eduard i en Mateu es coneixen fa més de 25 anys i en fa 10 que es van associar i van començar l’aventura de tenir un restaurant propi.

Compartir Barcelona és el seu tercer establiment. I en aquesta ocasió, compten amb Nil Dulcet, com a soci i director, per a tirar endavant el projecte. Dulcet va formar part de l’equip de cuina de Compartir Cadaqués des dels seus inicis i, més tard, va ser el primer cap de cuina de Disfrutar Barcelona.

Per la seva banda, tant Compartir Cadaqués com Disfrutar Barcelona, seguiran sent fidels al seu concepte i els tres (CXC) aniran pivotant entre els tres restaurants per a poder mantenir una de les seves principals premisses a l’hora de treballar: estar presents als restaurants per a què aquests puguin gaudir d’una supervisió constant per part seva.

Equip

Domenico Maglione

- Cap -

Carolina Cobano

- Cap -

Ibrahima Dembelé

- Sala -

Fatou sy

- Sala -

HUGO OVELHEIRO

- Cuina -

Aleix Rodriguez

- Cuina -

VALERIO ERBUTO

- Cuina -

Elias Azpurua

- Cuina -

CHRISTIAN BROUHON

- Sala -

Júlia Puig

- Cuina -

JORDI BERENGUERA

- Sala -

ALVARO FREIRE

- Cuina -

Gustavo Pinto

- Cuina -

Laia Santacreu

- Cuina -

AIDA FAHMI

- Sala -

Cherif Omar Ndao

- Cuina -

Miguel Hernández

- Cuina -

RAFAEL BARBOSA

- Cuina -

Alejandro Moreno

- Sala -

Antonio Álvarez

- Sala -

Sandra Benito

- Sala -

Marius Vidal

- Cuina -

JUAN PABLO ARROYO

- Cuina -

Sabrina Gaite

- Sala -

David Ballester

- Cuina -

Clàudia Flamarich

- Sala -